لطفا به سوال امتیاز دهید!

0

سلام من بیماری ام اس دارم حدود ۴سال آمپول اکتوکس مصرف می کردم جدیدا دکترم قرص تگزیفوما را برایم نوشته ،یک هفته دارم میخورم ولی از همان روز اول تا الان احساس گرگرفتگی شدید و قرمزی خیلی زیاد و گرما در صورت و سر و گردنم تا حدود یک ساعت بعد از مصرف قرص را دارم چکار کنم .ممنون از راهنماییتون

📌 این جواب فقط برای راهنمایی اولیه شما مردم عزیز بصورت رایگان آماده شده است و تا زمانی که ویزیت در فضای درمانی استاندارد (بیمارستان و مطب) انجام نشود هیچ بیماری را نمی‌توان تشخیص قطعی داد یا درمان کرد. هیچ توصیه درمانی آنلاینی جایگزین تجویز پزشک شما نخواهد شد🚫


لطفا تا بار شدن «سوال‌وجواب‌های مرتبط» شکیبا باشید...


لطفا تا بار شدن «مقالات مرتبط» شکیبا باشید...


لطفا تا بار شدن «مدیاهای مرتبط» شکیبا باشید...


لطفا تا بار شدن «داروهای مرتبط» شکیبا باشید...


سامانه پرسش و پاسخ پزشکی ایرودان


گروه ایرودان
مصطفی امیری
قاسمی
مریم عبدالهی
فاطمه امیری
شادی مبارکی
بختیار آهنی
سایت های حمایت کننده
جایروس تهران اسکین تلفیزیون سبز و سالم بهرست زیبان
سامانه پرسش و پاسخ پزشکی ایرودان

این سامانه جهت پرسش و پاسخ پزشکی طراحی شده است که به دو شیوه عمل می کند اول اینکه کاربران سوالی پزشکی در یکی از زمینه های تخصصی یا عمومی مطرح میکنند و توسط پزشکان جواب داده میشود دوم این که توسط خود کاربران جواب داده می شود و تجربیات خود را به اشتراک میگذارند